Шукати

вівторок, 16 травня 2017 р.

Стиль життя

Моє 3-денне голодування.


Моє перше 3-денне голодування я собі влаштувала у теплих краях в Таїланді. Це наш перший політ у вирій на всю зиму.  Кому цікаво тут детально про те, як ми це організували. Голодувати я пробувала і раніше. Але довше 36 годин не вдавалось. По-перше грудна дитина не давала повноцінно це організувати, по-друге, було мало знань, як це правильно робити, щоб не нашкодити організму. 

2 роки живого життя!

Я вважаю сьогоднішній день, 1 грудня, ще одним моїм днем народження! 2 роки назад я вирішила спробувати сироїдіння. Рішення було швидке і рішуче. Чому і для чого воно було мені треба я вже писала ось тут. А от, що вийшло з цього всього ділюсь з вами тільки зараз. Бо, щоб побачити якийсь результат, доволі багато зусиль і часу потрібно затратити. Тут як і в любій справі, щоб був успіх, треба попихтіти) 

Немає коментарів:

Дописати коментар